صفحه اصلی
روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی یکی از موفق‌ترین روابط عمومی ها است
  • 4563 بازدید

سومین دوره از جشنواره معرفی و تجلیل از واحدهای برتر دانشگاه در تعامل با روابط عمومی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور دکتر آقامیری، سرپرست دانشگاه؛ دکتر میرساجدی، مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی؛ دکتر امیر محمد حاجی یوسفی، رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی؛ روسای دانشکده ها و اعضای هیئت علمی، دانشجویان و رابطان روابط عمومی، 31 اردیبهشت 1402 در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

 

در این جشنواره دکتر سیدمحمودرضا آقامیری، سرپرست دانشگاه، روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی را یکی از موفق‌ترین روابط عمومی ها دانست و با قدردانی از تلاش ‌های همکاران اداره روابط عمومی دانشگاه، مهم‌ترین رسالت آنان را، ایجاد ارتباط و اطلاع‌رسانی قوی عنوان کرد و افزود: روابط عمومی باید بتواند از عامه مردم تا متخصصان را در برگیرد و اطلاع رسانی را در همه سطوح جامعه انجام دهد. وی گفت: در کنار برندسازی و هویت سازی در روابط عمومی، لازم است حوزه دیجیتال، ارزیابی، ارزشیابی و ایجاد نظارت هم تقویت شود.

دکتر آقامیری با ابراز خرسندی از ظرفیت ها و استعدادهای دانشجویان در همکاری با روابط عمومی گفت: خوشبختانه در دانشگاه فرصت هایی وجود دارد که در جای دیگر نیست و آن دانشجویانی هستند که هر کدام استعدادها و علایقی دارند، باید با ایجاد فرصت، زمینه رشد و شکوفایی آنها را فراهم کرد.

در ادامه، دکتر حاجی یوسفی، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی؛ با بیان اینکه دانشگاه شهید بهشتی مبدع برگزاری جشنواره روابط عمومی در بین دانشگاه های کشور است، هدف از برگزاری آن را، معرفی معاونت ها، دانشکده ها، پژوهشکده ها و مراکز برتر در تعامل با روابط عمومی، تقویت روحیه همکاری و اطلاع رسانی و شناخت نقاط قوت و ضعف عنوان کرد.

وی شعار جشنواره سوم را روابط عمومی به معنای کار شبکه ای، نوآوری، تحول و هویت ساز عنوان کرد و افزود: در 3 سال گذشته با تلاش مستمر، شبانه روزی و مجدانه همکارانم در اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه، از روابط عمومی تبلیغاتی به یک روابط عمومی برندساز و هویت ساز تبدیل شده و تلاش کرده ایم تا با ایجاد شبکه‌سازی بین روابط عمومی و بخش های دیگر دانشگاه و تقویت روحیه تعامل، مسیر برند سازی و هویت سازی را تقویت کرده پایدار سازیم.

دکتر حاجی یوسفی با قرائت  4 آیه از قرآن کریم و با اشاره به ارتباط و کاربرد آنها با رسالت‌های روابط عمومی گفت: این نشانه‌های الهی بیانگر آن است که اگر خبری شنیدیم قبل از قضاوت زود هنگام، باید آن را بررسی تا از صحت و سقم آن مطلع شویم. وی افزود: روابط عمومی در کنار بخش های مختلف و برای ارتقای آنها است، در نهایت نیز همه برای اهداف و حفظ هویت دانشگاه باید نگاه مان به خدا و برای او کار کنیم.

رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه شهید بهشتی در ادامه با خرسندی از برگزاری سومین جشنواره روابط عمومی، از تمامی تیم روابط عمومی دانشگاه شامل کارمندان شاغل در اداره روابط عمومی، کارمندان همکار به عنوان رابطان در اداره روابط عمومی و همچنین اعضای هیئت علمی همکار به عنوان نمایندگان در اداره روابط عمومی در پردیس های اوین، شهید عباسپور و زیرآب، برای ارتباط موثر با اداره روابط عمومی تشکر و قدردانی کرد.

در بخشی از این مراسم از پروفسور سانیشا یاسنیچ، رئیس آکادمی ملی ورزش بلگراد؛ برای تعامل سازنده با دانشکده علوم ورزشی و تندرستی تقدیر شد.

در بخش‌های مختلف جشنواره مدکور، برنامه‌های دیگری چون اجرای موسیقی و پخش کلیپ‌های مختلفی از دستاوردهای روابط عمومی نیز اجرا شد.

 

اخبار مرتبط: 

 

افزودن نظرات