صفحه اصلی
ساخت شهر علم شهید سلیمانی
  • 7475 بازدید

دکتر سید محمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی و جمعی از روسای دانشگاه‌های تهران، پنجشنبه 4 خرداد 1402 از دانشگاه سبطین در عراق بازدید کردند.

دکتر سید محمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی؛ دکتر حسین قناعتی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با همراهی دکتر سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران و دکتر رسول جلیلی، رئیس دانشگاه صنعتی شریف از پیشرفت‌های دانشگاه سبطین، شعبه بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در کربلا بازدید و با شیخ عبدالمهدی کربلایی رئیس آستان قدس حسینی دیدار کردند. دراین دیدار درباره توسعه رشته‌های این دانشگاه با مسئولان عراقی بحث و تبادل نظر شد.

هیئت ایرانی از پیشرفت‌ها و روش‌های مدرن تکنولوژی آموزشی دانشگاه سبطین دیدن و در یکی از کلاس‌های TBL که آموزش مبتنی بر کار تیمی و روش جدیدی است که در این دانشگاه آغاز شده است شرکت و از بیمارستان مجازی این دانشگاه که در نوع خودش بی‌نظیر است بازدید کردند.

دکتر آقامیری و همراهان در ادامه با شیخ عبدالمهدی کربلایی، نماینده آیت‌الله سیستانی و رئیس آستان قدس حسینی دیدار کردند.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی همچنین با قائم مقام وزیر علوم عراق دیدار کرد. در این دیدار طرفین درباره راه‌های همکاری‌های مشترک تبادل نظر کردند و ساخت «شهر علم شهید سلیمانی» مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد هماهنگی‌های بیشتر برای اجرایی کردن تفاهم‌های انجام شده، صورت گیرد.


 

افزودن نظرات