صفحه اصلی
همکاری های مشترک بین دانشگاه شهید بهشتی با منطقه آزاد تجاری و صنعتی چابهار و پتروشیمی نگین مکران
  • 6878 بازدید

نشست بررسی همکاری های مشترک بین دانشگاه شهید بهشتی با منطقه آزاد تجاری و صنعتی چابهار و پتروشیمی نگین مکران، یکشنبه 7 خرداد 1402 برگزار شد.

 

در این نشست دکتر آقامیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی با مهندس امیر مقدم، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و مهندس علیرضا منیری ابیانه، مدیر عامل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این جلسه زمینه‌های همکاری مشترک مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همکاری دانشگاه در انجام مطالعات جامع توسعه منطقه، در ابعاد زیرساختی، اقتصادی، اجتماعی و محیط‌ زیستی، و زیست دریا؛ طرح‌ریزی و ارائه آموزش‌های کوتاه‌مدت و تخصصی مورد نیاز منطقه؛ بررسی نیروی کار مورد نیاز منطقه در یک افق ده‌ساله و برنامه‌ریزی برای تربیت و توسعه منابع انسانی لازم؛ همکاری دانشگاه در توسعه مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری موجود در منطقه و همچنین همکاری دانشگاه برای توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های آموزشی دانشگاه بین‌المللی چابهار و راه‌اندازی رشته‌های تحصیلی جدید مورد نیاز منطقه از مهمترین محورهای گفت‌وگو بود.

در این جلسه مقرر شد، همکاری‌های مرتبط با شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران در قالب موافقت‌نامه‌ای که پیش‌تر بین دانشگاه و این شرکت امضاء شده بود، پیگیری شود. همچنین کارگروهی برای تدوین چارچوب همکاری دانشگاه شهید بهشتی با سازمان منطقه آزاد چابهار تشکیل و نتیجه کار در قالب یک موافقت‌نامه برای امضاء ارائه شود.

گــزارش تصویــری

افزودن نظرات