صفحه اصلی
گزارش تکریم و معارفه مدیر کل حراست دانشگاه شهید بهشتی
  • 6569 بازدید

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حراست دانشگاه شهید بهشتی با حضور دکتر آقامیری، سرپرست دانشگاه، دکتر فامیل کریمی، مدیرکل حراست وزارت علوم، برخی از روسای حراست دانشگاه‌های مرجع استان تهران، معاونان و مدیران  دانشگاه شهید بهشتی، روز یکشنبه ۱۴ اسفند در سالن پروین اعتصامی مرکز همایش های بین‌المللی دانشگاه برگزار شد.

دکتر سید محمودرضاآقامیری، سرپرست دانشگاه شهید بهشتی با تقدیر از زحمات آقای کاظم‌زاده، مدیرکل پیشین حراست دانشگاه، ایشان را مدیری مردمدار، بااخلاق و شخصیتی قابل احترام توصیف و ضمن تقدیر از زحمات وی گفت: در شرایط حساس کرونا و اتفاقات ماه‌های اخیر که هدف همه هجمه‌ها، دانشگاه بود، جناب آقای کاظم‌زاده خوب و قابل قبول عمل کردند. برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

دکتر آقامیری در ادامه، آقای حضرتی، مدیر کل جدید حراست دانشگاه شهید بهشتی را شخصیتی مقبول، پرتلاش و عملیاتی خواند و ابراز امیدواری کرد که ایشان در انجام وظایف محوله موفق باشند.

 دکتر فامیل کریمی، رئیس مرکز حراست وزارت علوم نیز با قدردانی از زحمات آقای کاظم‌زاده مدیرکل پیشین حراست دانشگاه شهید بهشتی، داشتن نیت برای سرو سامان دادن به خدمت را مهم دانست و با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور افزود: کار، تمام نشده بلکه استراتژی‌ها عوض می‌شود. دشمن‌شناسی در حد بضاعت تکلیف ماست ولی نه تکلیفی که جسارت به همراه نداشته باشد. وی حفظ و صیانت از آرمان شهدا و خدمت به آحاد مردم را شیرین‌ترین خدمت برشمرد.

در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر از زحمات آقای کاظم‌زاده مدیر کل پیشین حراست دانشگاه تقدیر شد.

افزودن نظرات