صفحه اصلی
آیین تکریم و معارفه معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد
  • 11437 بازدید

مراسم تکریم و معارفه معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی با حضور دکتر آقامیری، سرپرست دانشگاه، سه شنبه 22 فروردین در محل معاونت آموزشی برگزار شد.

دکتر سید محمود رضا آقامیری، سرپرست دانشگاه با قدردانی از دکتر افضلیان، جایگاه معاونت آموزشی در دانشگاه را مهم دانست و افزود: کارکردن در حوزه آموزش رسالتی سنگین است، دکتر افضلیان در این 8 سال در این حوزه تلاش نموده اند برای ایشان آرزوی سلامتی دارم.

دکترآقامیری با بیان اینکه هر معاون آموزشی اگر نتواند همه جنبه های کار را ببیند نمی تواند موفق شود، گفت: اگر آموزش خوب عمل کند، شاهد رشد دانشگاه خواهیم بود در غیر اینصورت در بخش‌های پژوهش، کارآفرینی و توسعه فناوری موفق نخواهیم بود. دکتر آقامیری خواستار تسهیل فرآیندهای کاری و ساختاری در معاونت آموزش برای ایجاد تحول در آن شد.

وی در ادامه دکتر عباس سعیدی، را به عنوان معاون جدید آموزشی دانشگاه معرفی کرد و وی را فردی شایسته با تجربیات اجرایی زیاد برای پذیرش مسئولیت این معاونت دانست که می تواند با روحیه ای جدید در کنار همکاران خود مسیر گذشته را دنبال کند. سرپرست دانشگاه شهید بهشتی برای دکتر سعیدی در مسئولیت جدید آرزوی توفیق کرد.

دکتر افضلیان، معاون سابق آموزشی، موفقیت حوزه آموزش در 7 سال گذشته را مرهون مدیران و همکاران پر تلاش خود دانست و گفت: معاونت آموزش از یک طرف با دانشجویان و از طرف دیگر با استادان در ارتباط است. اگر چارچوب‌های حساب شده و سنجیده داشته و به حفظ آنها پایبند باشیم، موفق خواهیم شد. برای دکتر سعیدی در قبول مسئولیت معاونت آموزشی آرزوی موفقیت دارم.

در پایان دکتر سعیدی؛ معاون جدید آموزشی دانشگاه، ضمن تشکر از اعتماد دکتر آقامیری، ابراز امیدواری کرد با همکاری و همفکری دکتر افضلیان، استادان و همکاران معاونت آموزشی و استفاده از تجربیات ارزشمند گذشته بتوان تحول جدیدی را رقم زد.

وی آینده‌پژوهی را بخش مهم برنامه‌های خود عنوان و افزود: آموزش بر پایه پژوهش است و اگر بدانیم آینده آموزش چگونه است، می توانیم نیازها و پژوهش را در آن مسیر حرکت و خود را با آن تطبیق دهیم. 

 

افزودن نظرات