صفحه اصلی
انتصاب مشاور و دستیار ویژه رئیس دانشگاه در ارتباط با صنعت و جامعه
  • 392 بازدید

دکتر سید محمودرضا آقامیری ، رئیس دانشگاه شهید بهشتی؛ طی حکمی در تاریخ  24  خردادماه  1402، علی اکبر افضلیان، دانشیار دانشکده مهندسی برق را به سمت مشاور و دستیار ویژه رئیس دانشگاه در ارتباط با صنعت و جامعه  منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

با توجه به ضرورت مدیریت منسجم و دارای اختیارات کافی برای برقراری ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه، انجام اقدامات پیش دستانه در این امر و هماهنگی کامل کلیة امور تا انعقاد قراردادهای مربوطه، امری ضروری و اجتناب ناپذیر است. با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان مشاور و دستیار ویژه رئیس دانشگاه در ارتباط با صنعت و جامعه منصوب می‌شوید.
شایسته است ضمن نصب العین قرار دادن فرمایش مقام معظم رهبری که ارتباط صنعت و دانشگاه را از مسائل اصلی و از ارکان امنیت بلند مدت کشور می‎دانند در تعامل سازنده با کلیه بخش‌های مرتبط در دانشگاه و ایجاد هماهنگی بین معاونت‌های مربوط، در برقراری پیوند کارساز با سازمان‌ها و واحدهای اقتصادی کشور کوشا باشید. انتظار می‌رود به منظور بهره‌گیری از توانمندی‌ها و امکانات علمی و تحقیقاتی دانشگاه در تأمین نیازهای علمی و تحقیقاتی، توسعه منابع انسانی و نیز حل مسائل جامعه و صنعت، گام های مؤثری بردارید. توفیق روز افزون شما را از درگاه ایزد منّان مسئلت می‌نمایم.

افزودن نظرات