صفحه اصلی
بازدید سرپرست دانشگاه از پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور
  • 8428 بازدید

دکتر سیدمحمودرضا آقامیری، سرپرست دانشگاه شهید بهشتی، سه‌شنبه 29 فروردین 1402 با حضور در پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور ضمن دیدار و گفت‌و‌گو با رئیس پردیس و روسای دانشکده‌ها، از بخش‌های مختلف پردیس مذکور بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این بازدید که بیش از سه ساعت به طول انجامید، دکتر آقامیری ابتدا با دکتر زندی، رئیس پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دیدار کرد و سپس از ساختمان جابربن حیان و مجموعه آزمایشگاه‌های دانشکده برق، مرکز همایش‌ها و ساختمان جدید الاحداث دانشکده برق و سوله نیروگاه و شرکت توربین خاورمیانه بازدید نمود.

دکتر آقامیری در ادامه در جلسه‌ای با حضور دکتر آقامحمدی، رئیس دانشکده مهندسی برق پردیس عباسپور و مسئولان  این دانشکده شرکت کرد. سرپرست دانشگاه همچنین از آزمایشگاه‌های دانشکده مهندسی مکانیک و انرژی بازدید کردند. ایشان در نشستی با مسئولان دانشکده مکانیک در خصوص زیرساخت ها و امکانات پردیس برای برگزاری سی و یکمین همایش سالانه بین‌المللی مهندسی مکانیک ایران و نهمین همایش صنعت نیروگاهی در اردیبهشت 1402 بحث و تبادل نظر کردند.

سرپرست دانشگاه در بخش دیگری از این برنامه با جمعی از اعضای هیئت علمی پردیس فنی و مهندسی عباسپور دیدار کرد. در این نشست استادان پردیس عباسپور، نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون مسائل مختلف مطرح کردند. مسکن اعضای هیئت علمی، افزایش امتیاز ویژه پژوهشی و پیشنهاد تاسیس مجموعه رفاهی در پردیس از جمله موارد مورد بحث بود.

دکتر آقامیری در پایان درنشستی با فعالان تشکل بسیج دانشجویی پردیس عباسپور دیدار کرد. در این نشست دانشجویان بسیجی نظرات و پیشنهادات خود را با سرپرست دانشگاه به اشتراک گذاشتند.

گزارش تصویری بازدید سرپرست دانشگاه از پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور

افزودن نظرات