صفحه اصلی
با حضور معاون وزیر صمت محورهای همکاری مشترک بین دانشگاه شهید بهشتی و ایدرو بررسی شد
  • 10702 بازدید

دکتر سید محمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی، دوشنبه هشتم آبان 1402 با دکتر بابک احمدی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت دیدار و درخصوص محورهای همکاری مشترک با سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران «ایدرو» بحث و تبادل نظر کردند.

در این جلسه دکتر عظیمی مدیرعامل ایران خودرو، مهندس تیموری مدیرعامل سایپا،  دکتر یزدی زاده عضو هیأت مدیره و مدیر برنامه‌ریزی و کنترل راهبردی شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو)، دکتر نوری امیری معاون‌ برنامه‌ریزی، دکتر مالکی معاون مالی و اقتصادی، مهندس جعفری معاون نوسازی و بهره‌برداری و دکتر بازارگان معاون صنایع پیشرفته ایدرو و برخی از معاونان دانشگاه، روسای دانشکده‌ها، رئیس پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور، رئیس پارک علم و فناوری و اعضای هیئت علمی دانشگاه حضور داشتند.

دکتر آقامیری، رئیس دانشگاه با ابراز خرسندی از برگزاری نشست با هدف تعمیق ارتباط بین دانشگاه و صنعت با تاکید بر ظرفیت و توان دانشگاه شهید بهشتی برای پاسخگویی به نیازهای بخش صنعت در حوزه‌های مختلف اعلام آمادگی کرد.

دکتر احمدی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه شهید بهشتی را یکی از بهترین دانشگاه‌های کشور خواند و تنوع رشته‌ها و حوزه‌های دانشی و ورود به موضوعات نو و جدید را در این دانشگاه یکی از نقاط قوت آن اعلام کرد. 

گزارش تکمیل خواهد شد.

 

گزارش تصویری نشست معاون وزیر صمت

افزودن نظرات