صفحه اصلی
جلسه گفت‌و‌گو اعضای هیأت رئیسه دانشگاه با دانشجویان ساکن خوابگاه
  • 25821 بازدید

اعضای هیات رئیسه دانشگاه شهید بهشتی با هدف همفکری و تعامل در نشست های جداگانه‌ای با حضور در خوابگاه پسران و دختران با جمعی از دانشجویان گفت و گو و تبادل نظر کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر نصیری، رئیس دانشگاه و هیأت همراه، عصر روز سه‌شنبه 12 شهریور 1401 درخوابگاه کوی پسران حاضر شدند و با نمازخانه این خوابگاه با جمعی از دانشجویان پسر ساکن درخوابگاه دیدار نمودند.

این نشست که از ساعت17:30 آغاز و تا ساعت 10 شب ادامه پیدا کرد، دکتر نصیری، رئیس دانشگاه به همراه اعضای هیأت رئیسه و مدیران دانشگاه پس از بازدید از خوابگاه پسران و دیدار با دانشجویان مستقر در خوابگاه، با حضور در نمازخانه خوابگاه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، با دانشجویان ساکن در خوابگاه‌ کوی پسر دانشگاه دیدار و گفت و گو نمودند.

همچنین جلسه پنج ساعته گفت‌و‌گو اعضای هیأت رئیسه دانشگاه شهید بهشتی با دانشجویان دختر ساکن خوابگاه، شامگاه یکشنبه 17 مهر 1401 به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

 دکتر نصیری، رئیس دانشگاه؛ حجت الاسلام و المسلمین رجالی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و برخی از اعضای هیأت رئیسه و مدیران دانشگاه از بلوک در دست تعمیر 4 خوابگاه دختران بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند تعمیرات و بازسازی و بهسازی های صورت گرفته قرار گرفتند و در ادامه با حضور در نمازخانه خوابگاه دختران با بیش از 150 نفر از دانشجویان دختر ساکن در خوابگاه‌های دانشگاه دیدار و گفت و گو نمودند.

در ابتدای این نشست​​​​​​​​​​​​​​ که از ساعت 18 عصر آغاز و تا ساعت 23 شب به طول انجامید، رئیس دانشگاه با دعوت دانشجویان به گفت‌و‌گو، تعامل و همفکری را عامل برون رفت از بحران و رفع چالش‌ها و مشکلات دانست. ایشان در بخشی از سخنان خود بر پیگیری برای تشکیل شورای صنفی دانشجویی تاکید کرد و افزود: در دو نوبت انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد که به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد دانشجویان، این انتخابات از نظر قانونی ملغی شد.

در بخش دوم این نشست دانشجویان مسائل و مشکلات خود را با اعضای هیأت رئیسه مطرح کردند؛ مسائل مربوط به خوابگاه، تغذیه و امکانات رفاهی و مشکلات حوزه آموزش از جمله مهم‌ترین محورهای مورد بحث دانشجویان بود.

در ادامه دکتر نصیری و اعضای هیات رئیسه پاسخگوی سوالات مطرح شده بودند و راه‌حل‌های موجود برای رفع چالش‌ها در حوزه های دانشجویی و فرهنگی و رفاهی را با دانشجویان به اشتراک گذاشتند.

دکتر طالب پور، معاون فرهنگی و اجتماعی؛ دکتر فارسی، معاون دانشجویی، دکتر ابطحی، معاون پژوهشی و فناوری و جمعی از مدیران معاونت‌های مذکور در این نشست‌ها حضور داشتند.​​​​​​​

افزودن نظرات