صفحه اصلی
رئیس دانشگاه ضمن بازدید از پردیس فنی و مهندسی عباسپور با دانشجویان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • 17068 بازدید

دکتر سیدمحمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی روز شنبه 8 مهر 1402 با حضور در پردیس فن و مهندسی شهید عباسپور از بخش‌های مختلف این پردیس بازدید کرد. ایشان در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل شرکت ایران ترانسفو راه‌های گسترش همکاری در راستای عملیاتی نمودن ماده 17 آیین‌نامه هیئت وزیران با هدف ایجاد فرصت برای دانشجویان به منظور تعمیق ارتباط با صنعت را بررسی نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ دکتر آقامیری، رئیس دانشگاه صبح روز شنبه در دیداری که بیش از 5 ساعت به طول انجامید از کتابخانه مرکزی، مجموعه ورزشی و سالن‌های تربیت بدنی، مرکز آموزش‌های تخصصی، دانشکده مهندسی برق (کنترل و قدرت) و دانشکده مکانیک بازدید کرد.

ایشان همچنین با حضور در خوابگاه دختران با برخی از دانشجویان ساکن در خوابگاه گفت‌و‌گو نمود. رئیس دانشگاه در ادامه در مسجد پردیس عباسپور حاضر شد  و در نماز جماعت ظهر و عصر شرکت کرد؛ دکتر آقامیری همچنین با حضور در گلزار شهدای گمنام با قرائت فاتجه به مقام شامخ شهیدان آرمیده در پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور ادای احترام کرد. 

در بخش دوم این بازدید، رئیس دانشگاه در جلسه‌ای با مهندس ایرج فکور، مدیرعامل شرکت ایران ترانسفو برای بررسی گسترش و تعمیق زمینه‌های همکاری‌های مشترک آموزشی شرکت کرد. در این جلسه که با حضور جمعی از مدیران و اعضای هیئت علمی پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور برگزار شد درخصوص عملیاتی نمودن ماده 17 آیین‌نامه هیئت وزیران بحث و تبادل نظر شد. دو طرف بر ایجاد فرصت برای دانشجویان برای حضور و ارتباط با صنعت با هدف توانمندسازی، مهارت‌افزایی و مسأله‌یابی منتهی به اشتغال دانش‌بنیان و فناور تاکید کردند.

براین اساس مقرر شد، دومین دوره آموزشی دوره کارورزی و حضور در صنعت (کارحص) با حضور 24 نفر از دانشجویان دانشکده مهندسی مکانیک و انرژی و دانشکده مهندسی برق برگزار شود.

شایان ذکر است، اولین دوره کارورزی و حضور در صنعت (کارحص) با شرکت ۱۲ نفر از دانشجویان کارشناسی مهندسی برق دانشکده مهندسی برق-کنترل و قدرت در محل کارخانه ایران ترانسفو از اسفندماه 1401 برگزار شد. دانشجویان در کنار دروس تخصصی ترانسفورماتور طی ۳ روز در هفته بمدت ۳۶۰ ساعت با حضور در محل کارخانه ایران ترانسفور، بخش اول دوره کارورزی خود را تحت نظر مربیان صنعتی کارخانه  انجام دادند.

گزارش تصویری بازدید رئیس دانشگاه از  پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور 

افزودن نظرات