صفحه اصلی
سرپرست مرکز رشد واحدهای فناوری و کارآفرینی منصوب شد
  • 224 بازدید

دکتر سید محمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی؛ طی حکمی در تاریخ 5شهریورماه  1402، دکتر فرنوش اعلامی استادیار  دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی را به سمت سرپرست مرکز رشد واحدهای فناوری و کارآفرینی  منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

نظر به مراتب شایستگی، تعهد و تجربیات ارزندۀ سرکار‎عالی و بنا به  پیشنهاد مورخ 1402/03/08 رئیس محترم پارک علم و فناوری دانشگاه طی نامۀ شمارۀ 1/635/115/د، به موجب این حکم به عنوان سرپرست مرکز رشد واحدهای فناوری و کارآفرینی منصوب می-شوید. 
انتظار می‌رود زیر نظر رئیس محترم پارک علم و فناوری و با هماهنگی سایر همکاران در مسیر پیشبرد اهداف آن مدیریت در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های دانشگاه کوشا باشید و زمینه ارتقا و اعتلای دانشگاه را فراهم سازید. توفیق روز‌افزون شما را از درگاه ایزد منّان مسئلت می‌نمایم.  
ضمناً از تلاش ها و اقدام‌های ارزندۀ سرکار‎عالی در مدت تصدی سمت سرپرست معاونت مرکز رشد واحدهای فناوری و کارآفرینی، پارک علم و فناوری تشکر و تقدیر می‌شود. امیدوارم در ظلّ توجهات خداوند سبحان در استمرار فعالیت‌های علمی و اجرایی در دانشگاه موفق و مؤید باشید. توفیق روز‌افزون شما را از درگاه ایزد منّان مسئلت می‌نمایم.

افزودن نظرات