صفحه اصلی
عضو حقوقدان کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی ابقا شد
  • 342 بازدید

دکتر سید محمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی؛ طی حکمی در تاریخ 21 آذرماه 1402 ماه دکتر امیرحسن نیازپور عضو حقوقدان کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی را به مدت دو سال در سمت مذکور ابقا کرد.
در این حکم آمده است:
به استناد ماده 3 و 4 "دستورالعمل اجرائی ضوابط ناظر بر فعالیت نشریات دانشگاهی" مصوبه 584 مورخ 1385/03/09 شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای ضابطه¬مند نمودن فعالیت ها و نهادینه کردن حقوق نشریات دانشگاهی، پیرو حکم شمارۀ 600/1/130/د، و بنا به  پیشنهاد مورخ 1402/06/26 معاون محترم فرهنگی و اجتماعی طی نامۀ شمارۀ 156/590/د، به موجب این حکم، برای یک دورۀ 1 سالۀ دیگر به عنوان عضو حقوقدان کمیته  ناظر بر نشریات دانشگاهی ابقا می‏شوید. 
انتظار می‏رود در چارچوب مصوبه فوق¬الذکر در جهت ساماندهی و حمایت از فعالیت نشریات دانشگاهی و قانونمندی اینگونه فعالیت‏ها، نهادینه ساختن فضای آزاداندیشی، نقد و گفتگوی سازنده و تأکید بر حق آزادی بیان توأم با ارتقای روحیه مسئولیت پذیری، همچنین ایجاد فرصت های فراگیری مهارت های روزنامه‏نگاری و ارتقای سطح عمومی و تخصصی دانشگاهیان، گام‌های مؤثری بردارید. توفیق روز‌افزون شما را از درگاه ایزد منّان مسئلت می‌نمایم.  

افزودن نظرات