صفحه اصلی
مراسم معارفه سرپرست جدید مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه برگزار شد
  • 26839 بازدید

مراسم معارفه سرپرست جدید مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه با حضور دکتر نصیری قیداری، رئیس دانشگاه، یکشنبه 10 بهمن 1400 در حوزه ریاست برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر نصیری، رئیس دانشگاه؛ در سخنانی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های دکتر علی جلالی، در مدت تصدی مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی اظهار داشت: امیدوارم دانشگاه بتواند از تجربیات و توانمندی‌های ایشان به نحو احسن بهره‌مند شود. امید است در ظلّ توجهات خداوند سبحان در استمرار فعالیت‌های علمی در دانشگاه موفق و مؤید باشند.

رئیس دانشگاه در ادامه با معرفی دکتر اسماعیل جعفری به عنوان سرپرست جدید مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی، اظهار امیدواری کرد ایشان با هدایت معاونت پشتیبانی، مالی و مدیریت منابع دانشگاه، در انجام وظایف موفق و موید باشند.

دکتر نصیری، بر تدوین برنامه عملیاتی سالیانه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی بر اساس برنامه راهبردی دانشگاه و آسیب‌شناسی اقدامات انجام‌شده در این حوزه؛ پیش‌بینی روند تغییرات نیروی انسانی تحت پوشش از نظر کمّی و کیفی در مقاطع زمانی مختلف برای طرح در شوراهای تصمیم‌گیری دانشگاه؛ برنامه‌ریزی به‌منظور به‌کارگیری سازوکارهای نوین آموزشی و توانمند‌سازی مدیران و کارکنان برای استفاده از فضای مجازی؛ تهیه و بررسی نیازهای اختصاصی نیروی انسانی در تخصص‌های مختلف و تعیین اولویت‌های جذب نیرو بر مبنای سیاست‌های کلان کشور، ابلاغی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ همکاری و مشارکت در ایجاد و راه‌اندازی نظام جامع منابع انسانی دانشگاه تاکید کرد.

 

افزودن نظرات