صفحه اصلی
پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت هفته دولت و روز کارمند
  • 23436 بازدید

دکتر سیدمحمود رضا آقامیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی در پیامی هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت:

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در تقویم ملی ما، نخستین هفته‌ی شهریورماه به ‌نام «هفته‌ی دولت» و روز چهارم شهریورماه، با عنوان «روز کارمند» نامگذاری شده است. این تاریخ، یادآور شهادت فرزندان پاک‌ نهاد انقلاب و اسوه‌های مجاهد دولت، شهیدان والامقام «رجایی» و «باهنر» است و چه نیکوست که نام و خاطره‌ی این شهیدان خدمتگزار، به‌نام هفته‌ی دولت پیوند خورده تا در عرصه‌ی مدیریت نظام جمهوری اسلامی به‌عنوان الگویی شایسته و سرمشقی ماندگار برای خادمین ملت باشند.
این روز یادآور ارزش نهادن به مجاهدات قشر عظیمی از جامعه و انسان‌های شایسته و با فضیلتی است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای خداوند است و در نظام جمهوری اسلامی ایران بخش مهم و اساسی اداره امور کشور را برعهده دارند. به‌یقین، توفیق هر دولتی در اداره‌ی هرچه بهتر امور کشور، به بهره‌وری، تخصص، تعهد کاری و اخلاق حرفه ای نیروی انسانی آن سازمان وابسته است .بدون تردید تلاش این قشر شریف در همه نهادها و سازمان‌ها زمینه‌‌ساز توسعه و پیشرفت است و در مجموعه دانشگاهی ما نیز مسئولیت‌های خطیری به عهده کارمندان خدوم و پرتلاش است و هیچ کوششی در جهت ارتقاء کیفیت خدمات و ایجاد رضایت در ارباب‌رجوع بدون همت و همراهی این عزیزان به ثمر نخواهد رسید.
اینجانب روز پر منزلت کارمند را به همکاران عزیز و محترم خود در دانشگاه شهید بهشتی تبریک عرض می‌کنم و از خداوند سبحان برای یکایک شما بزرگواران موفقیت و سعادت روزافزون خواستارم.  

                 
         سید محمود رضا آقامیری   
                           رئیس دانشگاه            

افزودن نظرات