صفحه اصلی
پیام رئیس دانشگاه شهید بهشتی به مناسبت سیزده آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش‌آموز
  • 7565 بازدید

دکتر سید محمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی در پیامی سیزده آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز را تبریک گفت و همگان را به حضور در راهپیمایی سیزده آبان دعوت کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

 

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

« یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم »

ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر خدا را یاری کنید، خدا شما را یاری می‌کند و گام‌هایتان را استوار می‌دارد.

 «سوره محمد (ص) آیه 7»

 

"دشمن اصلی اسلام و قرآن کریم و پیامبر عظیم‌الشان (ص)  ابرقدرتها خصوصا آمریکا و ولیده فاسدش اسرائیل است"

 امام خمینی (ره)

سیزدهم آبان " روز تجلی دوباره آزادگی و شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان ماست''

مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

 "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" نمادی جاودان از ایمان و اراده دانش‌آموزانی است که با مشت‌های گره کرده و فریاد  الله‌اکبر و مرگ بر آمریکا، ایستادگی در مقابل گلوله‌های آتشین دژخیمان را به منصه ظهور رساندند و دگر بار وعده الهی "ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم" را جلوه‌گر ساختند.''

سیزدهم آبان‌، روز غرورآفرین تسخیر لانه‌ی جاسوسی آمریکای جنایتکار و رسوایی جاسوسان و خائنان به آرمان‌های بلند ملت انقلابی است که توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام یکی از مهمترین اقدامات ضد استکباری جهان در قرن اخیر را در خاطره آزادگان جهان ثبت کرد.

سیزده آبان،  در تاریخ انقلاب جایگاه ویژه‌ای دارد چراکه دانشجویان متعهد و انقلابی ایران توانستند در امتداد خون شهدای دانش آموز، با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا قدرت شکست‌ناپذیری طاغوت زمان را درهم شکنند و فریاد ظلم ستیزی انقلاب ایران را در صحنه‌های بین‌المللی طنین‌انداز نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز، پیشرفت و سربلندی همه دانشگاهیان فرهیخته اعم از استادان محترم، کارمندان تلاشگر، دانشجویان عزیز و همچنین دانش‌آموزان گرامی را از خداوند متعال مسالت نموده و همگان را به حضور در راهپیمایی سیزده آبان دعوت می‌نمایم تا ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را به جامعه جهانی ابراز نماییم. چرا که در فلسطین تقابل جبهه استکبار و اسلام به وضوح نمایان است. عرصه‌ای که در آن نبردی نابرابر بین حق و باطل در جریان است. در یک‌سو جبهه باطل با رژیمی خودکامه، غاصب و برخوردار از تمام توان اقتصادی، سیاسی و نظامی که به هر گونه جنایتی دست می‌زند و در سوی دیگر ملتی مظلوم و مسلمان که در دفاع از خود تنها و بدون همراهی و حمایت مانده‌اند. برماست که با وحدت و همدلی، جنایات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم نماییم.

در پایان‌ یاد شهدای‌ عزیز دانش‌آموز و دانشجو را گرامی‌ داشته، برای‌ آنان‌ رحمت‌ و فضل‌الهی و برای‌ همه‌ اقشار ملت‌ عزیز ایران از خداوند متعال توفیق و سعادتمندی خواستارم.

 

سیدمحمودرضا آقامیری

رئیس دانشگاه شهید بهشتی ‌

 

روابط عمومی دانشگاه، ضمن گرامیداشت سالروز مبارزه با استکبار جهانی، از دانشگاهیان عزیز برای شرکت در مراسم راهپیمایی سیزده آبان و اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین دعوت به‌عمل می‌آورد.

 

افزودن نظرات